Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pomůcka pro korektury textů
Zatloukal, Jakub ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit jednoduchou aplikaci, která by umožňovala vpisování korekturních znamének, poznámek a dalších informací do elektronického dokumentu. Rozhraní této aplikace mělo být dostatečně intuitivní a jednoduché tak, aby mohla být efektivně využita bez studování složitých manuálů nebo nutnosti zaučování druhou osobou. Dalším požadavkem bylo, aby korekturní informace bylo možné snadno předat elektronicky. Výsledkem je aplikace, která dokáže veškeré vepsané korekturní informace uložit do samostatného souboru a vkládat připravená korekturní znaménka. Soubor s korekturou je velikostně úspornější než celý dokument. Skrze testování vyšlo najevo, že aplikace je dost intuitivní, jednoduchá a vizuálně přívětivá, ale méně prakticky využitelná. Její hlavní předností je jednoduché a přímočaré rozhraní do jisté míry přizpůsobené potřebám korektora.
Program pro správu psích rodokmenů
Gorzolka, Lukáš ; Straka, Martin (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací programu pro vytváření a správu psích rodokmenů v jazyce Java. Navržený program je přenositelný a je schopen provádět operace nad databází psů, umožňuje procházet rodokmeny vybraných psů a pro vybranou fenu vyhledat vhodného psa ke krytí. V závěru práce jsou zhodnoceny přínosy této aplikace a nastíněny její další možnosti rozšíření.
Framework pro modulární aplikace nad knihovnou Swing
Sághy, Tomáš ; Schmidt, Marek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením frameworku pro modulární GUI aplikace v jazyce Java, která využívá ovládání pomocí pásu karet. V první části práce jsou porovnané tři existující frameworky pro tvorbu GUI aplikací. Pak následuje popis použitých komponent, jako Flamingo (zobrazuje pás karet), sada komponent JIDE (práce využívá hlavně JIDE Docking Framework pro správu panelů aplikace), JBusyComponent (zobrazuje zaneprázdněný stav libovolné komponenty). Dále je popsána specifikace OSGi, která je využita pro dynamické spouštění modulů. Implementační část popisuje části a použití frameworku a popisuje nabízené služby.
Metody stemmingu používané při dolování textu
Adámek, Tomáš ; Chmelař, Petr (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je problematika jednotlivých metod pro dolování z anglických textových dokumentů. Hlavní část této práce se zabývá analýzou metod pro předzpracování textu, konkrétně stemmingem. Jsou zde rozebrány jednotlivé algoritmy stemmingu (Lovinsův, Porterův a Paice/Husk), které z jednotlivých slov textového dokumentu získávají jejich základní tvar (kořen), za použití speciálních lexikografických pravidel anglického jazyka. Tyto kořeny slov jsou následně uloženy do strukturované podoby pro další zpracování. Další část práce se zabývá návrhem aplikace, která tyto algoritmy využívá pro svoji činnost. Aplikace je postavena na platformě Java s využitím grafické knihovny Swing a architektury MVC. Další kapitola popisuje implementaci navržené aplikace a stemovacích algoritmů v jazyce Java. Poslední kapitola je zaměřena na experimenty s jednotlivými algoritmy a jejich srovnání z hlediska vlivu na výsledky klasifikace textu.
Systém na automatické generování písemných zkoušek
Kapusta, Vlastimil ; Šátek, Václav (oponent) ; Barabas, Maroš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje grafický návrh, použité technologie a implementaci systému na automatické generování písemných zkoušek. Jako implementační jazyk byl použit jazyk Java. Práce se zabývá použitím knihovny Swing pro tvorbu GUI a využitím knihoven Insubstantial a SwingX, které rozšiřují knihovnu Swing. Důležitou částí práce je propojení jazyka Java a sázecího systému LaTeX. Výsledkem je aplikace, která umožňuje vytváření zadání písemných zkoušek. Dále je umožněno ukládání a načítání rozpracovaných zadání a export do formátu tex nebo pdf .
Design prvků dětského hřiště
Slováková, Eliška ; Paliatka, Peter (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám designem hracích prvků dětského hřiště. Práce obsahuje také rozbor a analýzu daného tématu. Navrhla jsem několik variant řešení, ze kterých jsem si vybrala tu nejvhodnější. Ta je rozpracovaná po stránce technické, designérské a ergonomické. Navržené prvky splňují současné bezpečnostní normy.
Software pro správu reklamních ploch v tiskovinách
Maleček, Václav ; Jurka, Pavel (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje vývoj informačního systému pro správu reklamních ploch v tiskovinách včetně úvodu do problematiky, definice požadavků, návrhu, implementaci a diskuzi o plánovaných rozšířeních aplikace. Při návrhu a implementaci aplikace byl kladen důraz na intuitivní a pohodlné ovládání uživateli. Systém je naprogramován v jazyce Java, pro zajištění persistence dat byl využit systém Hibernate a grafické uživatelské rozhraní využívá framework Swing. Vlastní uložení dat je zprostředkováno databází MySQL.
Informační systém pro swingovou taneční školu
Zavadil, Jiří ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a následným vytvořením informačního a registračního systému pro swingovou taneční školu. Systém je vytvořen jako webová aplikace postavená na vývojové platformě Firebase. Pro implementaci prezentační části byl zvolen JavaScriptový framework Angular. Nejdůležitějšími funkcemi systému je zpracování registrací a plateb na taneční kurzy a automatická komunikace s klienty. Systém byl navržen, implementován a otestován. 
Metody segmentace biomedicínských obrazových signálů v Javě
Románek, Jakub ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se skládá ze dvou hlavních částí, části teoretické a realizační. V teoretické části jsou popsány jednotlivé segmentační metody. Zejména jde o metodu Level Set. V realizační části bylo za úkol vytvořit java modul pro segmentaci biomedicínských obrazů pomocí metody Level set. Práce řeší ukázku jednoduchého Gui pro ukázku dosažených výsledků.
Aplikace v jazyce Java ovládané přes WWW
Homola, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem je navržení a implemetace knihovny pro tvorbu aplikací, které bude možné ovládat vzdáleně přes WWW. Tato knihovna bude poskytovat virtualní grafické uživatelské rozhraní a bude zajišťovat komunikaci se skutečným vzdáleným grafickým uživatelským rozhraním, které bude navrženo jako applet aplikace v jazyce Java a se kterým bude možné ovládat vzdálenou aplikaci. Návrh řešení je založen na vzdáleném volání metod (RMI), které bude zajišťovat komunikaci mezi appletem a aplikací běžíci na serveru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.